Přestože oblasti postižené katastrofami či válkou nepatří k lukrativním trhům, jsou v nich globální firmy vidět stále častěji. Potřebným darují peníze, know-how i zaměstnance, a to ať už v rámci charity, nebo kvůli vlastní reklamě.

Poslední takovou ukázkou pomoci v nouzi, do které se zapojily významné značky, jsou Filipíny. Po listopadovém "supertajfunu" Haiyan zůstávají bez domova stále čtyři miliony lidí. Na letišti na nejhůře postiženém ostrově Cebu pomáhají s distribucí zásilek týmy vyslané logistickou firmou Deutsche Post DHL.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.