Neochotný prodavač, nepříjemná recepční či podmračená servírka. Jako zákazníci to známe všichni. Řešení je rychlé - prostě k nim už nepůjdeme a ještě svou negativní zkušenost sdělíme několika známým.

Pokud jsou však dotyční našimi zaměstnanci, musíme se k situaci postavit čelem, vždyť na kvalitě prodeje či servisu závisí výše tržeb. Jak je ale všechny zkontrolovat? A jak odhalit nedostatky, které nejsou tak zjevné, ale přesto zákazníky odrazují? Možná je načase povolat mystery shoppery - tajné zákazníky, kteří vám řeknou pravdu. "Díky mystery shoppingu se klient může podívat na své služby z hlediska zákazníka. Získá objektivní názor na prostředí, atmosféru, na to, jak jeho lidé umí prodávat. A samozřejmě obdrží doporučení, co by se mohlo zlepšit," říká Kateřina Postulková z agentury MYSTERY shoppers, která se na mystery shopping a zákaznický servis specializuje.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se