Andrej Babiš znovu ukázal, že v oboru zvaném lidová líbivost jej hned tak někdo nepřekoná. Jeho návrh jmenovat ministrem vnitra protikorupčního aktivistu Davida Ondráčku mu okamžitě získal spousty kladných bodů. Což však neznamená, že je to návrh dobrý, natož abychom mu tleskali. Právě naopak.

Autor těchto řádků by na nástup oblíbeného aktivisty v tuto chvíli nevsadil ani pětník. Jde v prvé řadě o prohlášení pro televizní kamery, k němuž budou mít dosti co říci koaliční partneři. Ale onen Babišův výrok a následný velký ohlas jsou událostí samy o sobě. Takže.

Návrh dosadit na vrchol vnitra Davida Ondráčku je asi stejně dobrý jako tam umístit plukovníka Jiřího Komorouse (David O. velkoryse promine, nechceme jej se zuřivým plukovníkem srovnávat). Ve své podstatě však jde o úplně stejný princip - smrt politiky a vítězství marketingu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru