Jak říkával bývalý známý lektor a guru mezilidské komunikace Dale Carnegie, lidé potřebují pocit vlastní důležitosti. Záleží jim na něm více než na ceně a kvalitě produktu. Odosobněné organizace a společnosti je o tento pocit okrádají – lidé mají pocit, že pro ně nic neznamenají.

Proto byste měli dát svým zákazníkům najevo, že i vy jste jenom lidé, a že vám záleží na druhých. Pomoci vám s tím můžou sociální sítě.

Ty se stále častěji stávají pro firmy nástrojem hlavně aby zaujaly co nejvíce lidí a přitáhly je ke jejich produktům  a jejich firmě. Jde však pouze o jednu z forem propagace, která však má tu výhodu, že je v podstatě zdarma.

Navíc, zatímco sociální sítě sledují lidé pravidelně, těžko by mohli pravidelně sledovat všechny stránky, které je zajímají. Proto byste se měli snažit, abyste měli na sociálních sítích co nejvíce fanoušků.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se