Fio osobní účet je nyní možné otevřít plně z pohodlí domova nebo kanceláře. Po vyplnění krátké on-linové žádosti na webu banky, k níž stačí doklad totožnosti, mobil a e-mail, zavolá zájemci kurýr, který mu přiveze smlouvu na zvolené místo. Brzy po podepsání smlouvy má nový klient k dispozici internetbanking, v němž může spravovat své finance, aktivovat si smartbanking nebo zažádat o platební kartu. Otevření účtu pomocí kurýra je zdarma, stejně jako běžné bankovní služby poskytované Fio bankou.

Se zavedením služby kurýra dochází ke dvěma vylepšením - na stránkách Fio banky je k dispozici uživatelsky přívětivější onlinový formulář pro otevření účtů a klienti podepisují zjednodušenou smluvní dokumentaci, která nově čítá pouhý jeden list A4. On-linově lze založit běžné osobní účty vedené v českých korunách, majitelem účtu musí být plnoletý občan ČR, který u Fio dosud nemá otevřený jiný účet. Klienti si kromě kurýrní služby stále mohou zvolit také založení účtu poštou nebo podepsání žádosti na jedné ze 72 poboček.

"Naším cílem je usnadnit otevření účtu lidem, kteří žijí v menších městech a na venkově, nebo preferují otevření účtu bez nutnosti osobní návštěvy pobočky či posílání dokumentace poštou.," říká k tomu Jiří Vodička, ředitel pro strategii a marketing Fio banky.