Komunikační agentura Havas Worldwide Prague se čtyřmi cenami se stala nejúspěšnějším účastníkem soutěže o nejefektivnější reklamu Effie 2013. Havas je také jedinou agenturou, která získala dvě zlaté Effie - jednu v kategorii potraviny za kampaň "Vykutálená rošťárna" pro Fidorku a druhou za kampaň Bleskmobilu "Obhájce vašich mobilních práv".

V letošním ročníku soutěže, kterou na základě americké licence pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), bylo v sedmi kategoriích zboží a služeb uděleno celkem 20 cen, z toho pět zlatých. Ty získaly ještě agentury Ogilvy & Mather, která uspěla s projektem "Žijeme Londýnem" pro Český olympijský výbor, Momentum za kampaň pro UPC a a Young & Rubicam kampaň propagující bezkontaktní platby České spořitelny.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.