Komunikační agentura Havas Worldwide Prague se čtyřmi cenami se stala nejúspěšnějším účastníkem soutěže o nejefektivnější reklamu Effie 2013. Havas je také jedinou agenturou, která získala dvě zlaté Effie - jednu v kategorii potraviny za kampaň "Vykutálená rošťárna" pro Fidorku a druhou za kampaň Bleskmobilu "Obhájce vašich mobilních práv".

V letošním ročníku soutěže, kterou na základě americké licence pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), bylo v sedmi kategoriích zboží a služeb uděleno celkem 20 cen, z toho pět zlatých. Ty získaly ještě agentury Ogilvy & Mather, která uspěla s projektem "Žijeme Londýnem" pro Český olympijský výbor, Momentum za kampaň pro UPC a a Young & Rubicam kampaň propagující bezkontaktní platby České spořitelny.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.