Tady jsem se svým prvním velkým šéfem, ukazuje ve své kanceláři šéfka Googlu na fotografii s Billem Gatesem. I když Google symbolizuje technologie, u nás je pod jejím vedením především obchodní firmou. "Samozřejmě musíme být velmi dobří obchodníci," potvrzuje Taťána le Moigne, která podle svých slov musela sama nejprve prodat Čechy Googlu a pak teprve Google Čechům. Polovinu jejího týmu dnes tvoří lidé prodávající reklamu hlavně velkým korporátním zákazníkům. A její ambicí je dosáhnout na celé reklamní rozpočty firem, nejen část vyčleněnou na propagaci na internetu. "Se zákazníky se už nebavíme zdaleka jen o digitálu. Roste digitální know-how u nás, a řešíme tak jejich celkový marketing. Ještě před třemi lety jsme byli zvyklí jednat s lidmi, kteří měli na starosti on-line propagaci, o prodeji reklamy ve vyhledávání. Dnes mluvíme s marketingovými nebo přímo nejvyššími řediteli. Moji lidé tak musí znát i třeba televizní trh," říká. Zaměstnance tedy raději označuje za business konzultanty než za obchodníky s internetovou reklamou.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se