Dva měsíce po začátku vysílání poskytla Česká televize výsledky interního průzkumu, ve kterém diváci hodnotí, jak jsou spokojeni s novým kanálem ČT art.

Lidé udělovali známky od 1 do 10, přičemž desítka je nejlepší. Průměrný výsledek 8,2 značí nadprůměrnou spokojenost.

Nejhůře dopadla kulturní stanice během prvního týdne vysílání, kdy se koeficient spokojenosti pohyboval pod úrovní osmi bodů.

Také sledovanost se postupně zvedá, ačkoliv žádný pořad za dva měsíce nedokázal překonat film Alois Nebel, kterým ČT art startovala 31. srpna vysílání. Tehdy ho sledovalo 54 tisíc diváků.

Důkazem, že sledovanost stoupá, je mimo jiné fakt, že v celkovém žebříčku TOP 10 nejúspěšnějších pořadů se objevují i tři z konce října. Zaujal například koncert Václava Neckáře (32 tisíc diváků) nebo televizní inscenace opery Prodaná nevěsta (31 tisíc diváků).

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se