První kolekci zahrnující 50 triček a 200 samolepek rozdali kamarádům. Když oděvní firmu v první polovině 90. let ještě jako studenti plzeňského gymnázia zakládali, nad byznys plánem ani návratností investice neuvažovali. "Prostě jsme chtěli dělat něco, co nás baví. A nechtělo se nám do běžného zaměstnání," vysvětluje spoluzakladatel a spolumajitel plzeňské firmy Stigma Distribution Pavel Kubíček. "Kdyby to neklaplo, jeli bychom do Ameriky mýt ropné kontejnery. Jsou za to velké peníze," dodává druhý společník firmy Hanuš Salz.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.