Na parfém pro partnerku od firem Burberry či Dior si můžete zkusit vydělat investicí do jejich akcií. Luxus totiž táhne i v těžších dobách. Výnosy akcií firem, které vyrábějí špičkové zboží, jsou proto často nadprůměrné. Kdo nechce spekulovat, měl by v nich ale mít jen malou část portfolia.

"Bohatí lidé, kteří často kupují luxusní výrobky, nemuseli během finanční krize a utlumeného růstu ekonomiky příliš omezovat výdaje. Řada těchto společností má navíc díky mezinárodní značce globální charakter. Většinu příjmů tak mají v rozvíjejících se zemích, jejichž střední třída stále roste," vysvětluje Aleš Vocílka, analytik firmy Moneco, která vydává časopis Fondshop.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.