Na jedné z polic v zasedací místnosti pražské centrály firmy Titbit leží průvodce Lonely Planet po Vietnamu. Na druhé zase nová reklamní cedule na tropické ovoce, jež by už brzy měla viset v jednom ze supermarketů. "Chtěli bychom tropické ovoce více propagovat, aby si ho lidé nekupovali jen na Vánoce nebo při zvláštních příležitostech. Často se nás totiž ptají, jak se to které ovoce správně jí a co se s ním dá dělat," říká Martina Procházková, jejíž firma Titbit je největším dovozcem tropického ovoce do Česka. Dodává ho téměř všem obchodním řetězcům a zásobuje také některé maďarské a polské supermarkety. Procházková teď firmu, jejíž obrat se loni vyšplhal na 300 milionů korun, plánuje rozšířit.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.