Především investiční životní pojistky jsou dobrým zdrojem příjmů pro finanční poradce. Ne všichni přitom postupují úplně čestně, když je nabízejí svým klientům. S vidinou vlastní zajímavé provize sjednají někteří poradci pro své klienty i značně nevýhodné smlouvy.

A v tom vidí svou příležitost společnost SOSConsulting. S nespokojenými klienty bude po finančních poradcích vymáhat kompenzaci za finanční ztrátu, kterou lidé kvůli nevýhodným smlouvám utrpí.  

„S rostoucím množstvím  finančních zprostředkovatelů u nás bohužel také roste počet případů, kdy klienti v dobré víře akceptují nabídku finančních produktů, které pro ně ovšem nejsou výhodné. Naopak bývají výhodné pro ty, kteří produkty doporučují," říká k tomu Filip Marcín z SOSConsulting. Než ale firma do případu půjde, zpracuje si jeho podrobnou analýzu, ve které se musí potvrdit porušení právních předpisů a vysoká pravděpodobnost vymožení. 

Z vymožené částky si bude společnost nárokovat zhruba čtvrtinu. "Podíl je individuální a závisí na složitosti a okolnostech případu – orientačně je to kolem 25 procent," dodává Marcín s tím, že odměna tak bude jasná až podle získané náhrady škody. 

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se