BonaVita, firma, která vyrábí zdravou výživu, řešila před časem palčivý problém: rozrostla se do té míry, že jí už nestačil sklad na výrobky, a zboží tak musela uchovávat v externích skladech. Ty ale byly daleko, a kamiony tak jezdily stovky kilometrů se zbožím tam a zase zpátky.

Vedení této úspěšné české firmy tak stálo před těžkým rozhodnutím. Buď si postaví nový sklad, což by bylo ale velmi nákladné, nebo přepracuje svoji výrobu a zásobování tak, aby se do původního skladu výrobky vešly. "Rozhodli jsme se pro druhou možnost," vzpomíná Jan Ficl, marketingový manažer BonaVity na chvíli, kdy začali spolupracovat se společností Logio.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se