Hnutí podnikatele Andreje Babiše ANO 2011 je politickými konkurenty nálepkováno jako populistické, antisystémové, podnikatelský projekt, nové Věci veřejné apod. Nálepky při bližším pohledu neobstojí. ANO míří k volebnímu úspěchu, a je proto účelné pokusit se tento fenomén pochopit a vidět jeho silné a slabé stránky.

Inteligenci voliče musí urážet srovnávání ANO 2011 s Věcmi veřejnými. Nápadnou je naopak podoba ANO 2011 s TOP 09. Roli stratéga a financiéra Miroslava Kalouska v TOP 09 má u ANO Andrej Babiš. Roli tváře Topky Karla Schwarzenberga zastupují u ANO Martin Stropnický, Jiří Zlatuška a Martin Komárek.

V článku se dále dozvíte

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.