Hnutí podnikatele Andreje Babiše ANO 2011 je politickými konkurenty nálepkováno jako populistické, antisystémové, podnikatelský projekt, nové Věci veřejné apod. Nálepky při bližším pohledu neobstojí. ANO míří k volebnímu úspěchu, a je proto účelné pokusit se tento fenomén pochopit a vidět jeho silné a slabé stránky.

Inteligenci voliče musí urážet srovnávání ANO 2011 s Věcmi veřejnými. Nápadnou je naopak podoba ANO 2011 s TOP 09. Roli stratéga a financiéra Miroslava Kalouska v TOP 09 má u ANO Andrej Babiš. Roli tváře Topky Karla Schwarzenberga zastupují u ANO Martin Stropnický, Jiří Zlatuška a Martin Komárek.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?