Ačkoliv mobilní telefon používá snad už každý Čech, mobilní marketing dosud vyzkoušelo jen velmi málo tuzemských firem.

"Malí a střední podnikatelé si často myslí, že jde o okrajovou záležitost. Přitom každý čtvrtý přístroj je smartphone a každý druhý až třetí člověk se připojuje k internetu přes mobil. Málokdo si uvědomuje, že telefon není jen hračka pro zábavu, ale i nástroj komunikace se zákazníky," říká Zdeněk Fekar, ředitel marketingu agentury Crazy Tomato. Dnešní situaci přirovnává k začátkům internetu. Málokterá firma tehdy ve webové prezentaci spatřovala budoucnost.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.