Je to jako opravovat starý Favorit - i s novým vnitřkem to bude stále ojeté auto. Příměr použili oslovení experti v reakci na rozhodnutí Českých drah zastavit investice do nákupu moderních vlaků a pokračovat jen v úpravách starých souprav. Strategii repasí potvrdil serveru IHNED.cz generální ředitel státních drah Dalibor Zelený.
Odborníci očekávají, že se tento krok projeví i na počtu pasažérů. Nové vagony totiž dokážou přitáhnout cestující. Třeba Pendolina zvýšila počet pasažérů Českých drah na trati Praha-Ostrava o třicet procent. Něco podobného mohly zopakovat moderní soupravy Railjet. Jenže nezopakují. Místo nich koupí státní firma od rakouských železnic několik desítek ojetých vagonů a nechá si je opravit.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi