Do hlubokého komunismu se svojí novou operou Toufar pro pražské Národní divadlo vrací skladatel Aleš Březina. Stejně jako u jeho pět let starého díla Zítra se bude... o politickém procesu s Miladou Horákovou jde i tentokrát o žánr takzvané dokumentární komorní opery. Březinovo libreto o faráři Josefu Toufarovi, kterého komunisté v únoru 1950 umučili k smrti, však v minulosti nevězí: spíš se ptá, zda mají lidé alespoň dnes odvahu čelit represi.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.