Podle analytiků Gartneru dosáhl globální trh CRM (customer relationship management - nástroje pro řízení vztahů se zákazníky) v uplynulém roce obratu 18 miliard dolarů při obdivuhodném tempu růstu 12,5 %. Některé specifické oblasti CRM, jako je SCRM (Social CRM) či marketing automation a sales automation pak rostou ještě výrazně rychleji.

Tento trend ostatně analytici Gartneru předvídali již koncem zimy, když předpověděli, že CRM jednoznačně předběhne coby investiční priorita ERP systémy a kancelářské aplikace. CRM tak zůstává probublávajícím kotlem tradičních i nových technologií, o který by se měli zajímat všichni, kdo něco prodávají či nabízejí, a to i v případě, že už CRM řešení vlastní.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.