Podle průzkumu přechodem k jinému dodavateli ušetřilo pouhých 26 % domácností, zbývajících 74 % naopak prodělalo. Nespokojenost se přesto mezi zákazníky lavinovitě nešíří, neboť si oni sami často ani neuvědomují, že jsou pro ně nové podmínky nevýhodné.

Zní to neuvěřitelně, ale průzkum prokázal, že přestože většina dotazovaných přechodem prodělala, 56 % zákazníků si myslí, že ušetřilo. Na vině je podle agentury hlavně nezájem lidí o vyúčtování. Celkem 37 % respondentů přiznalo, že fakturu nečte téměř vůbec. Zajímá je pouze výše nedoplatku, případně přeplatku.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.