Nejochotněji doporučí čeští zákazníci restauraci

Češi jsou podle výzkumu Doporučování v Čechách, který realizovala agentura Ipsos letos na jaře, při doporučování velmi obezřetní. "Zvažují nejen značku, atraktivitu nabídky, konkrétní zákaznickou zkušenost, ale i to, zda je stejná nabídka a zkušenost dostupná pro všechny, a oni se tak případně svým doporučením neshodí. Roli hraje i neochota doporučovat některé typy služeb, například úvěrové produkty či životní pojištění," uvádí výkonná ředitelka divize Ipsos Loyalty Lenka Šilerová. Net Promoter Score (NPS) je nejpoužívanější metoda, která umožňuje rychlé měření zákaznické loajality. Hodnota NPS je rozdíl mezi procentem příznivců a kritiků. Šilerová vysvětluje, že právě čeští zákazníci jsou mnohdy velmi spokojeni se službou i firmou, ale v NPS otázce dávají nulu a zdůvodňují to tím, že je například služba eticky nepřijatelná nebo že se musí každý rozhodnout sám.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se