Přemysl Vícha, bývalý mluvčí Hamé, je dnes pravá ruka majitele Student Agency Radima Jančury. Na starosti má sekci marketing a obchod, jeho primárním zájmem jsou ale podle vlastních slov především klienti a jejich spokojenost.

HN: Jaká je obecně filozofie a koncept Student Agency v přístupu k zákazníkům?

Pro nás je zákazník alfou a omegou. Klientovi se musí odepsat, musí se na něj reagovat, musíme s ním mít kontakt. My obchodujeme sice především s firmami, komunikujeme ale s koncovým klientem. O to je to těžší a o to je to hezčí.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se