Pod dřevěnými krovy jeho kanceláře stojí dominantní stůl obsypaný kresbami nejrůznějších skleniček, váz a mís s těžko rozluštitelnými popisky a čísly. Lukáš Jabůrek má teď práce až nad hlavu. Do listopadu musí dát dohromady kolekci pro nadcházející sezonu. Tak aby se už mohla jen nafotit do katalogů a připravit na veletrhy.

"Na veletrhu se uzavírá spousta našich zakázek," říká umělecký ředitel známé české sklárny Moser a současně vedoucí designového a vývojového střediska Studia Moser. Pryč jsou podle něj ale doby, kdy Moser většinu obchodů uskutečnil přímo na veletrhu. "Teď je to tak, že na veletrhu našim zákazníkům představíme novinky, oni si to pak nechají projít hlavou a objednávku pošlou později." Jabůrek se za Moser každoročně účastní veletrhů v Paříži, Frankfurtu, New Yorku a jednou za čas také v Miláně.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.