Na zářijové konferenci CFO Congress se finanční ředitelka společnosti ČEPRO Helena Hostková bude mimo jiné zajímat o zkušenosti svých kolegů s marketingem. Obchod a marketing na jedné straně a finance na druhé jsou úplně odlišné světy a každý nápad, jak propojit jejich spolupráci, by byl velmi přínosný. "V mnoha firmách, zejména v obchodních společnostech, jsou výdaje na marketing významnou nákladovou položkou a ne vždy je jednoduché zajistit návratnost těchto výdajů. Myslím si, že by bylo velmi zajímavé podívat se na to, jak se jednotlivé společnosti s tímto úkolem perou," uzavírá Helena Hostková.

Zatím jste si přečetli 40 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.