Po tak slunečném létě, jaké právě odchází, je zajímavé se podívat na to, jak výrobci a prodejci slunečních brýlí v poslední dohledatelné době podporovali jejich prodej. Výsledky jsou poměrně překvapivé. Podle výzkumné agentury Admosphere byly reklamní výdaje v tomto segmentu za poslední rok zanedbatelné. Ani štika v českém rybníku slunečních brýlí – značka Relax, nepřesáhla inzertní výdaje 150 tisíc Kč do tisku a světová klasika Ray Ban proinzerovala polovinu této částky. Je to zřejmě dáno tím, že značkové brýle mediálně podporují hlavně sami finální prodejci lokálními kampaněmi, které jsou jen těžko dohledatelné.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi