Na pohotovost míří čím dál více lidí. Jejich počet stoupl jen za poslední dva roky o třetinu. Není to však vyšší nemocností či počtem úrazů, ale především změnou chování: pacienti si zvykli považovat čtyřiadvacetihodinovou péči za podobnou službu, jako je třeba nonstop prodej potravin.

K lékaři až po práci

"Myslí si, že urgentní příjem je náhrada toho, když nestíhají navštívit svého lékaře během dne, a ani se tím netají. Přijdou třeba v devět večer na preventivní prohlídku," říká Lukáš Velev, ředitel jihlavské nemocnice.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.