Je deštivý srpnový den, v rumunských horách řvou motory. Čeští novináři tady, na úpatí Karpat, usedli za volant nejrychlejší Škody Octavia RS a teď ji prověřují v zatáčkách horské silnice Transfaragasan. Když ale večer dojedou do cíle, zajímá je především člověk, který je na testovacích jízdách doprovází.

Není divu, Martin Hrdlička, vedoucí vývoje podvozků a agregátů v automobilce Škoda Auto, je jednou z klíčových osobností firmy, špičkový konstruktér. Své pověsti nezůstane nic dlužen. Steaku na talíři si nevšímá, zato vytáhne papír a tužku a bleskově črtá technické detaily nové škodovky. Osobně stojí za úpravou jejího podvozku, podařilo se mu zvětšit odklon kol na zadní nápravě a tím zajistit vozu větší stabilitu... Projektant chrlí informace bez pauzy, novináři si sotva stačí poznamenávat. Martin Hrdlička vládne znalostmi, které sbírala jeho rodina sto let.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.