Je deštivý srpnový den, v rumunských horách řvou motory. Čeští novináři tady, na úpatí Karpat, usedli za volant nejrychlejší Škody Octavia RS a teď ji prověřují v zatáčkách horské silnice Transfaragasan. Když ale večer dojedou do cíle, zajímá je především člověk, který je na testovacích jízdách doprovází.

Není divu, Martin Hrdlička, vedoucí vývoje podvozků a agregátů v automobilce Škoda Auto, je jednou z klíčových osobností firmy, špičkový konstruktér. Své pověsti nezůstane nic dlužen. Steaku na talíři si nevšímá, zato vytáhne papír a tužku a bleskově črtá technické detaily nové škodovky. Osobně stojí za úpravou jejího podvozku, podařilo se mu zvětšit odklon kol na zadní nápravě a tím zajistit vozu větší stabilitu... Projektant chrlí informace bez pauzy, novináři si sotva stačí poznamenávat. Martin Hrdlička vládne znalostmi, které sbírala jeho rodina sto let.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.