Obchodní řetězce už nějaký ten týden stavějí své marketingové kampaně na tématu "příprava na nový školní rok", přičemž velmi účinně hrají na strunu rodičovské odpovědnosti. Opravdu odpovědný rodič má podle nesmlouvavého diktátu letákové reklamy už v polovině prázdnin jistotu, že tužky jsou ostrouhnuté, sešity v předepsaném množství nakoupené, nový penál má ještě více pater než ten předchozí a hlavně nese motiv nějakého blockbusteru letošní sezony. A pokud jste náhodou zapomněli, hned další leták nějakého supermarketu vám to zaručeně připomene.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se