Většina firem v Česku využívá služby takzvaného public relations primárně k produktové komunikaci, tedy k šíření informací o svých službách či výrobcích. Teprve v druhé řadě vyhledávají klienti PR agentury proto, aby jim pomohly posílit značku a image firmy či vytvářely přímo redakční obsah. Vyplývá to z aktuálního průzkumu agentury Focus Agency, který mají HN exkluzivně k dispozici. Tazatelé v této souvislosti oslovili 478 společností od těch nejmenších až po firmy s více než tisíci zaměstnanci.Průzkum zjišťoval také to, jak si firmy vybírají PR agentury a na jak dlouho s nimi uzavírají zakázky.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.