Mediální společnost CME, která v Česku vlastní mimo jiné i televizi Nova, prodělala v prvním pololetí rekordních 150 milionů dolarů (2,9 miliardy korun). Tedy čtrnáctkrát více než ve stejném období loňského roku. Velkým dílem k tomu přispěla právě nejsledovanější česká televize.

Až do letošního roku přitom platilo, že je pro CME hlavním zdrojem příjmů. Na tržbách americké společnosti se český trh dlouhodobě podílel více než jednou třetinou, Nova tak držela CME nad vodou i v dobách ekonomické krize a propadu reklamních výdajů.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?