Nejčastěji řešíme problémy spojené s nákupy v Německu, přes internet pak ve Velké Británii. Čechům můžeme pomoci třeba i s vymáháním pokut za pozdní přílet letadla společnosti z jiné země Evropské unie, říká ředitel Evropského spotřebitelského centra České republiky Tomáš Večl.

HN: Jaká je náplň vaší činnosti?

Především pomáhat Čechům, kteří nejsou spokojeni se zbožím či službou od obchodníka z jiné členské země Evropské unie, Norska či Islandu. Nejčastěji jde o přeshraniční nákupy po internetu, zrušení či zpoždění letu a ztrátu zavazadel. Nebo o reklamace ubytování a zboží zakoupeného na dovolené v Evropě či poškození vypůjčených aut. Snažíme se mimosoudně vyřešit spory, k nimž došlo. Například také radíme, jak se vyhnout internetovým podvodům.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se