Nejčastěji řešíme problémy spojené s nákupy v Německu, přes internet pak ve Velké Británii. Čechům můžeme pomoci třeba i s vymáháním pokut za pozdní přílet letadla společnosti z jiné země Evropské unie, říká ředitel Evropského spotřebitelského centra České republiky Tomáš Večl.
HN: Jaká je náplň vaší činnosti?
Především pomáhat Čechům, kteří nejsou spokojeni se zbožím či službou od obchodníka z jiné členské země Evropské unie, Norska či Islandu. Nejčastěji jde o přeshraniční nákupy po internetu, zrušení či zpoždění letu a ztrátu zavazadel. Nebo o reklamace ubytování a zboží zakoupeného na dovolené v Evropě či poškození vypůjčených aut. Snažíme se mimosoudně vyřešit spory, k nimž došlo. Například také radíme, jak se vyhnout internetovým podvodům.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi