Nakoupili si základní údaje o firmách a jejich službách – a teď čekají, až si je lidé na webu začnou prohlížet a hodnotit. Americký portál Yelp ve středu o půlnoci odstartoval svůj byznys už ve dvaadvacáté zemi na světě a chlubí se 109 miliony unikátními uživateli za měsíc.

V Česku však tento vyhledávací a recenzí web začíná úplně od nuly a čeká ho mimo jiné nesmírně těžký úkol: získat peníze od inzerentů, kteří o této službě nikdy neslyšeli.

Její princip je jednoduchý, ale v Česku zatím nepříliš prověřený, což potvrzují experti i potenciální konkurence. Na Yelpu si uživatel zadá požadované místo a typ služby, o kterou má zájem. Tedy například: Litoměřice a kadeřnictví. Když bude web správně fungovat a v Česku si najde uživatele, objeví se mu nejen základní údaje o salonech, které popisu odpovídají, ale také velké množství recenzí, které můžou návštěvníkovi usnadnit rozhodování, kam na stříhání vyrazit.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se