Byznysmeni v Česku se chovají při obchodních jednáních tvrdě a stroze. Často až nevychovaně. Ukazuje se, že mnoho z nich nezná základní pravidla etikety a při setkáních se dopouštějí společenských faux pas. "Myslím si, že spousta podnikatelů a manažerů se stále dopouští prohřešků z důvodu neznalosti. Neuvědomují si, že v okamžiku, kdy se dostávají do určité pozice, měli by si dávat větší pozor," upozorňuje znalec etikety Ladislav Špaček. Etiketa je podle něho o sebeodříkání, o jisté sebekázni.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se