Pojišťovny vyřizují škody po povodních daleko rychleji než v roce 2002. Jiný je i jejich přístup ke klientům, jejichž nemovitosti byly zaplaveny. Lidé již vědí, že mají volat na call centra či zelené linky pojišťoven. Těm k lepší komunikaci s klienty pomáhají mnohem více i nové technologie. Jak ale zaznělo na kulatém stole, věnovaném kvalitě služeb a informací, které pojišťovny poskytují klientům, problém je s částí zprostředkovatelů, kteří pro ně pracují. Zejména v případě investičního životního pojištění. Kulatý stůl byl součástí výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2013, který pořádají Hospodářské noviny a agentura Datank. Jejími partnery jsou IBM Česká republika a KPMG ČR.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se