Pojišťovny poskytují klientům dostatek informací, jsou ovšem roztříštěné nebo v podobě, ve které je běžný zákazník příliš nepochopí. I v pojišťovnictví proto roste význam sociálních sítí. Dobrá reference a doporučení od někoho, komu daná komunita důvěřuje, tak hrají stále významnější roli. U kulatého stolu k pojišťovnictví, který byl součástí projektu Nejlepší pojišťovna 2013, to řekl Jaroslav Peyerl, odborník na finanční sektor z firmy IBM Česká republika. Ta je garantem projektu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se