Při sebepečlivějším výběru cestovní kanceláře se občas nevyhnete problémům. Reklamovat nevyhovující ubytování, nedostatky ve stravování nebo jiné záležitosti, s nimiž nejste spokojeni, je třeba hned na místě u delegáta. Pokud nejste spokojeni s tím, jak stížnost vyřídil, můžete se obrátit přímo na cestovní kancelář. Jestliže se nepodařilo problém vyřešit - cestovní kanceláře někdy nabídnou stěžovateli kompenzaci v podobě slevy -, je třeba podat po návratu domů písemnou reklamaci.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se