Z ničeho vybudoval kolos, jehož značka je na každém desátém počítači, který se na světě prodá. Vymyslel a k dokonalosti přivedl obchodní model, který nepotřebuje prostředníky a umožňuje zákazníkům, aby si objednali přesně to, co chtějí. Stal se zářivou podnikatelskou hvězdou a mnohonásobným miliardářem. Řeč je o Michaelovi Dellovi, zakladateli firmy nazvané podle jeho příjmení - prostě Dell.

Ani muž, který se stal vzorem pro jednu generaci mladých podnikatelů, však nemá patent na úspěch. V posledních letech jeho firma ztrácí tržní podíl, což bolí o to víc, že celý trh s osobními počítači stagnuje. Michael Dell není ani v pozici výkonného šéfa firmy (do ní se po tříleté odmlce vrátil v roce 2007) tím, kdo by dokázal určovat trendy. Jeho firma například zaspala boom tabletů a chytrých mobilů, což je oblast, kde se dnes vydělává mnohem víc než v klasickém počítačovém hardwaru.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.