Tohle krásné české přísloví by si měli opakovat zadavatelé reklamy. Reklama není totiž nic jiného než komunikace. Platí tak pro ni stejné zásady, jako pro každou jinou komunikaci. Třeba pro rozhovory mezi lidmi. Spousta firem si ovšem letos během povodní neuvědomila, že někdy je mluvení prostě nevhodné. Například když někoho postihne neštěstí.

Zatímco média jela na plné obrátky a snažila se nám všem přinášet co nejpřesnější a nejužitečnější informace, další velcí "uživatelé" mediálního prostoru, zadavatelé reklamy, v mnoha případech zaspali.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se