Superman se vrací, hlásil titul posledního filmu s nejslavnějším superhrdinou v roce 2006. Dnes už je jasné, že to bylo předčasné. Ten skutečný návrat zažívá Superman až nyní, díky filmy Muž z oceli, který v kinech přes víkend utržil 196 milionů dolarů.

Studiu Warner Bros. se tak vyplácí mohutná reklamní kampaň - před novým Supermanem od režiséra Zacka Snydera není úniku. Propaguje žiletky, automobily i Lego. Do českých kin přiletí ve čtvrtek.

Muž z oceli si od pátku do neděle připsal v severoamerických kinech 113 milionů dolarů, je to historicky nejlepší víkendový výsledek pro jakýkoli film uváděný v červnu (na druhé místo se tak posunulo Toy Story 3). Celkově má z kin ve Spojených státech 125 milionů dolarů, přitom Superman se vrací tam utržil za celou dobu promítání 200 milionů dolarů.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se