Každá firma by si měla především uvědomit, na co přesně bude automobily potřebovat, kdo a také kde s nimi bude jezdit," říká Jaromír Hájek, generální ředitel tuzemské pobočky společnosti LeasePlan.

Smyslem operativního leasingu je sejmou se zákazníka co největší penzum povinností s firemními vozy a navíc mu formou tzv. fleet managementu pomáhat se strukturováním a správou autoparku. Na rozdíl od finančního leasingu či úvěru si zákazník vůz pouze pronajímá na předem stanovenou dobu, zpravidla na několik let, a pak jej vrátí leasingové společnosti.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se