Byznys nedělá firma s firmou, ale člověk s člověkem. Proto jsou veletrhy pro úspěch firmy důležité. V roce 2012 se coby komunikační nástroj dostaly na 2. místo po internetových prezentacích (Zdroj: AUMA, Messe Trend 2012 a Institut Emnid).

Jednatelka společnosti Audica Pavlína Langerová, která 12 let připravuje firmy na tuzemské a zahraniční veletrhy, je přesvědčena, že veletrhy upevňují konkurenční pozici firmy, posilují její image, působí na emoce, umí najít nové zákazníky i nahradit průzkum trhu. "Pokud si firma může účast dovolit, jsou veletrhy velmi vhodným nástrojem komunikačního mixu," je přesvědčena. Firmy si ale musí uvědomit, že nestačí postavit stánek a k němu posadit hezkou slečnu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • NÁSTROJ. Myslíte si, že na veletrh stačí vzít letáky a obchodního zástupce? Pak si nesmíte stěžovat, že vám veletrh nic nepřinesl. Tak tento nástroj nefunguje.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.