O spoustu času personalisty typicky připraví neustálé odbíhání do archivu, zakládání, dohledávání a kopírování dokumentů v "papírových" osobních složkách zaměstnanců, které po nich vyžadují manažeři či jednotliví zaměstnanci. Takových dokumentů jsou přitom pro každého pracovníka evidovány často desítky.

Středně velké a velké firmy řeší personalistiku typicky nasazením HR produktu či HR modulu v rámci svého ERP systému, kde mají k dispozici většinu potřebných informací o zaměstnancích, nicméně HR moduly v sobě obyčejně nemají funkcionalitu pro uchovávání dokumentů v digitálních osobních složkách zaměstnanců. Osobní složky bývají dodnes archivovány v papírové podobě.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se