Společnost Coca-Cola bojuje s kritikou, že její nápoje jsou příliš sladké a zákazníci po nich tloustnou. Oznámila proto, že zavede viditelnější značení obsahu kalorií, rozšíří nabídku limonád s nízkým množstvím cukru a omezí reklamu cílenou na děti.

Už v lednu tohoto roku spustila v USA reklamu, která propaguje nízkokalorické nápoje a varuje zákazníky, že příliš mnoho cukru a málo pohybu vede k obezitě. "Ve zdravé dietě je místo pro všechny naše nápoje," komentoval kampaň pro agenturu AP výkonný ředitel společnosti Muhtar Kent. Už 41 procent tržeb značky Coca-Cola na americkém trhu přitom tvoří nízkokalorické nápoje jako Diet Coke či Coke Zero.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.