Před pár hodinami seděl v nočním letadle z Thajska, kde vedl jedno obchodní jednání za druhým. Teď pobíhá po rozlehlých zahradách své firmy padesát kilometrů za Prahou a řeší, kde co nového vysadit. Přesto vypadá v tom ranním slunci svěže.

Být u všeho od výsadby rostlin přes receptury až po samotný prodej je totiž přesně to, co Jana Hradeckého, šéfa firmy na výrobu přírodní kosmetiky, v podnikání nejvíc baví. A vlastně je to i fenomén, který dělá ze stále úspěšnějšího Botanicusu, který Hradecký spolu s manželkou už dvacet let řídí, tak trochu netypickou firmu.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.