Média dělají chyby. Na tom není nic objevného. Poměrně novým fenoménem ale je, že z komentování různých zpravodajských přešlapů se stala, přinejmenším v americkém mediálním prostředí, svého druhu samostatná žurnalistická disciplína. Ať už to bylo loňské střílení v Newtownu, nebo teď bombové atentáty v Bostonu, ještě v průběhu reportování o věci samotné souběžně přichází (sebe)reflexe, jak si média vedou.

A k médiím už automaticky počítáme sociální sítě, například Twitter či diskusní portál Reddit, jejichž role se mimořádně zvýrazňuje právě při takových událostech, jako byl bostonský útok se stovkami očitých svědků a jako byl i následný hon na strůjce útoku, který opět "živě" sledovala nejen tradiční média, ale i tisíce reportérů z lidu.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru