S počátkem května penzijní společnosti zesílí marketingové kampaně. Češi nad 35 let můžou do druhého pilíře vstupovat jen do 30. června, ale dosavadní zájem je zatím nízký a společnosti mají na přesvědčování klientů už jen dva měsíce. V hledáčku přitom budou mít lidi do padesáti let, kteří před sebou mají potřebnou délku spoření, aby si státní penzi vylepšili. Celkem jde o dva miliony lidí.

Téměř všechny společnosti potvrzují, že do nadcházejících dvou měsíců jdou s novými kampaněmi. Z jejich vyjádření vyplývá, že velký význam přikládají jak TV spotům, tak i reklamě v dalších médiích. Hlavním obsahem bude zdůrazňování výhodnosti druhého pilíře pro zajištění na stáří. Představitelé společností dále naznačují, že v kampaních využijí nové reklamní slogany. Veškeré podrobnosti ale kvůli konkurenci tají.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.