Když nemáte reprezentativní obal, nikoho nemusí napadnout, že váš produkt je opravdu kvalitní, říká Ladislav Horčička, šéf společnosti Servisbal Obaly.

HN: Co v současnosti letí v obalových materiálech?

Trendem je vytváření obalů, které téměř nezatěžují životní prostředí. S pokračující automatizací výrobních procesů se i obaly stále častěji musí navrhovat tak, aby celý proces balení probíhal strojně - bez dotyku lidské ruky. Čím dál více zákazníků nakupuje v e-shopech, vyvíjejí se tedy nové zásilkové obaly, svými vlastnostmi speciálně uzpůsobené pro rozesílání poštou a zásilkovými společnostmi. Zákazníci se musí více rozmazlovat, proto jsou obaly více "uživatelsky přívětivé" - lehce se skládají i otevírají.

Zbývá vám ještě 40 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se