Právě jste na portálu ProByznys.info, který přináší obsah a praktické nástroje malým a středním firmám i drobným živnostníkům.
Pokud pochopíte, kdo je Váš současný zákazník nebo odběratel, co ho přivedlo a jak jste ho získali, máte napůl vyhráno.
Je přitom až s podivem jak málo firem ví, kdo je jejich typický firemní zákazník, který od nich odebírá zboží či služby. A o to více pak udivuje, čím vším se obchodní a marketingové oddělení (nebo jen jedinci, kteří to mají na starosti) řídí. Nic systematického to nejspíš nebude, a výběr bude víceméně náhodný.
Nejjednodušší způsob, jak definovat potencionální cílovou skupinu je podívat se na své stávající zákazníky. Tyto firmy už u vás z nějakého důvodu utratily peníze a je tedy velmi pravděpodobné, že firmy stejných či podobných parametrů je u vás utratí také.
Navíc informace o tom, že Váš produkt či službu spokojeně užívá jejich konkurent, Vám k zákazníkovi otevírá dveře.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi