Lákavému trendu pivních limonád už neodolal ani Budějovický Budvar. Tedy pivovar, který si zakládá na ryzí české tradici a odmítá například - na rozdíl od ostatních velkých konkurentů - plnit piva do PET lahví. Pro novinku, kterou od dubna Budvar uvede na trh, si vybral značku Pardál pod označením PardálOVO bezové.

Na tuzemský pivní trh se valí letos nebývalé množství novinek. A pivovary vsadily především na pivní mixy s limonádou - radlery, jejichž prodeje předčily loni veškerá očekávání a jež jsou prakticky jediným druhem nápoje, který zachraňuje pivovary od propadu spotřeby. Na rozdíl od jiných inovací, jim přinášejí úplně novou skupinu konzumentů - spíše mladší lidi a ženy. Ukazuje se, že bez nabídky radlerů se žádný velký pivovar, který chce obstát v konkurenci předních výrobců, neobejde. "Věříme, že PardálOVO bude příznivě přijímáno nejen muži, ale i ženami. Očekáváme, že jej v letošním roce prodáme nejméně 10 250 hektolitrů," uvedl ředitel Budvaru Jiří Boček.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se