Právě tyto možnosti využila automobilka BMW v kampani na model MINI Paceman, která se objevila v týdeníku Ekonom a pokračovat bude v měsíčníku Bel Mondo, týdeníku Marketing & Media a lifestylovém magazínu Hospodářských novin Proč ne?!.

V aplikaci rozšířené reality je možné prostřednictvím mobilního telefonu či tabletu přehrát reklamu, objednat si testovací jízdu, kontaktovat zákaznické centrum nebo navštívit webové či facebookové stránky.

"Augmentovaná realita dává inzerentům možnost propojit jejich tiskovou inzerci se světem on-line, nabízí interaktivitu, která dodává tisku nový rozměr," říká Michael Štádler, vedoucí internetových prodejů společnosti Economia. "Domnívám se, že augmentovaná realita se v brzké budoucnosti stane běžnou součástí tiskových inzerátů," dodává.

Rozšířená realita v týdeníku Ekonom č.10/2013

Rozšířená realita v týdeníku Ekonom č.10/2013