Během století škola monopolizovala vzdělávání v moderní společnosti. Díky tomu se podařilo dosáhnout obrovského pokroku v oblasti technologického vývoje, v průmyslu, ale také občanské společnosti, stejně jako došlo k neuvěřitelnému obohacení osobního života. Paradoxně právě to, co stojí za historickými zásluhami školy, ji nyní staví do zorného úhlu zdravé skepse. Zdá se, že jsme to s monopolem školy poněkud přehnali. Vzdělání se míjí s potřebami praxe, děti se ve školách nudí. Proč se to stalo a co s tím?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se